מעוניינים בשירות שלנו? התקשרו : 077-4060080

התקדמו לדור הבא של בתים חכמים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    בניהשיפוץבית קיים

    כל מה שרציתם לדעת על חשמל חכם

    יתרונות חשמל חכם אלחוטי

    חשמל חכם חוטי דורש תכנון ובניית תשתית מיוחדת מה שלפעמים מגביל לקוחות שמעוניינים לשדרג את הבית שלהם לחכם. בדיוק מסיבה זו התפתחה לה טכנולוגיה שמאפשרת תכנות בית חכם.

    חשמל חכם אל-חוטי – מערכת זו מנוהלת בצורה אל-חוטית דרך הרשת, כאשר השליטה על מערכות החשמל השונות בבית מתבצעות באמצעות מודולים חכמים שמותקנים מאחורי המפסקים הקיימים בבית, והם מחוברים למערכת מרכזית אחת שמאגדת את כל המידע של החשמל בבית שמקבלת את ההוראות שלכם.

    יתרונות המערכת ה אל-חוטית

    • ניתן להתקין חשמל חכם בכל בית קיים או בכל עסק ללא צורך בתשתית מיוחדת. כאן אתם יכולים לקרוא את כל היתרונות של הבית החכם עבור בעסק שלכם.
    • מאפשרת גמישות מרבית בהתקנה – ניתן להגדיר מספר מצומצם של מערכות\מכשירי חשמל, ובמידת הרצון, הצורך והיכולת להוסיף ולשדרג את המערכת (לדוג' בהתחלה להתקין רק עבור תאורה ותריסים ולהוסיף השקייה, אזעקה, מזגנים… או רק בסלון ואז להתפשט אל החדרי שינה גם וכו'…)
    • שליטה מרחוק על כל המכשירים והמערכות המחוברים למערכת הבית החכם, דרך הנייד בכל זמן ובכל עת.
    • טכנולוגיה שנמצאת בהתקדמות רצינית בשנים האחרונות – כל המערכות האל-חוטיות שאתם מכירים, ממחשבים ועד טלפונים עברו תהליך טכנולוגי כביר במעבר מחוטי ואל-חוטי. כמובן שבשנים הראשונות הטכנולוגיה הייתה פחות אמינה ולכן פחות מבוקשת אבל עם התפתחות הטכנולוגיה הייתה מגמת עלייה דרסטית בביקוש למערכות אל-חוטיות רבות שאנו מכירים. מערכות אל-חוטיות מאפשרות גמישות מרבית ואנו בטוחים שהטכנולוגיה לבסוף תגיע להעדפת המוצרים האל-חוטיים.

    חסרונות

    • מסתמכת על רשת האינטרנט בבית – במידה והרשת נופלת, נופלת איתו גם היכולת לשלוט בחשמל עד לסידור התקלה, ולכן נחשבת לפחות אמינה מהמערכת הקווית.
    • מוגבלת מעט באינטגרציה בין המערכות השונות בבית.
    • פחות מאובטחת ממערכת קווית וזאת מהסיבה שהרשת אינה סגורה לחלוטין לפריצות.
    • כאשר ישנה תקלה במערכת שאינה כוללת תקלה של הרשת לרוב יותר קל ופשוט לטפל בה ולפעמים אפילו ניתן לבצע זאת באופן עצמאי ללא צורך באיש מקצוע.

    חשוב לציין שבמידה וישנה אפשרות, והבית עוד בבנייה\שיפוץ תמיד נמליץ על מערכת קווית שבעינינו עדיפה על מערכת אל-חוטית אך עם זאת אנו רואים את החשיבות הגדולה בהנגשת חשמל חכם לכולם ולכן אנו מספקים את הפתרון האל-חוטי.

    אנחנו בדילייט פתרונות חכמים מאמינים גדולים באיכות ומקצועיות וזה נכון ורלוונטי גם למערכת האל-חוטית, כמובן שאנחנו עובדים אך ורק עם החברות הגדולות והמתקדמות בתחום ומספקים את המוצרים הכי איכותיים ואמינים בשוק.

    התקדמו לדור הבא של בתים חכמים

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתרים מתקדמים בניית אתרים מתקדמים
      × צרו קשר