מעוניינים בשירות שלנו? התקשרו : 077-4060080

התקדמו לדור הבא של בתים חכמים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    בניהשיפוץבית קיים

    התקנת מערכת בית חכם

    התקנת מערכת בית חכם מעולם לא הייתה פשוטה יותר. יותר ויותר מכשירים חשמליים בבית הופכים להיות מקושרים לנייד, כך שאפשר להפעיל אותם מכל מקום. חברת דילייט היא אחת החברות המוכרות והמובילות בכל הקשור להתקנות מערכות בית חכם לבית ולעסק. המומחים של דילייט יוכלו לתת לכם ייעוץ והכוונה בהתקנה וניתוב של מערכות כך שיהפכו את ביתכם למקום טכנולוגי מתקדם ומקושר. כך תוכלו לנהל את חייכם בצורה הרבה יותר קלה ונוחה.

    התקנת בית חכם – איך עושים את זה לבית שלכם?

    התקנות מערכת בית החכם אינן מורכבות כמו שהן נשמעת. כל שצריך לעשות הוא לבצע כמה עבודות על ארון החשמל הביתי. שם ניתן למצוא את כל המתגים והמפסקים המבקרים את אספקת החשמל דרך קווי החשמל הביתיים.
    חברת דילייט מומחית בהתקנה של מערכת הפועלת על מתגים ומפסקים אלו ומקשרת את הפעלתם לממשק ידידותי ונוח למשתמש דרך המכשיר הנייד. כתוצאה מכך, אפשר לשלוט על כלל המערכות לבית. רשימה קצרה של מערכות כאלה לדוגמה:

    • שליטה על התאורה – מהיום כבר לא צריך להדליק בכוחות עצמכם את האורות בבית. אפשר דרך האפליקציה המחוברת לממשק לראות באילו חדרים פועל האור ואילו לא פועל ובכך להפעיל ולכבות כרצונכם.
    • שליטה על מערכות מיזוג האוויר – ניתן להפעיל את מערכות מיזוג האוויר מכל מקום בבית. הטלפון משמש בדיוק כמו שלט למזגן, ואיתו ניתן לשחק עם ה mod הרצוי, הטמפרטורה, העוצמה ושאר הרכיבים והאפשרויות של השלט למזגן.
    • מערכות הצלה לחצר – בבתים להם יש חצרות ומרפסות עם גגוני הצלה נפתחים אפשר לעשות שהגגונים יפתחו וייסגרו בהתאם לכמות ועוצמת האור. באמצעות החישה של חיישני האור במהלך היום המערכת פועלת אוטומטית ונשלטת דרך הנייד.

    מתקין בית חכם מקצועי

    נראה שהיום הכול הופך להיות חכם וממוחשב, החל מהניידים שלנו, המכוניות ועכשיו הבתים. כל בית, ולא חשוב איזה סוג יכול לעבור תהליך של התקנת מערכות חכמות. פנו עוד היום לחברת דילייט והתייעצו עם צוות המומחים שלהם. הם ישמחו להעניק לכם מידע אמין ושירות מקצועי בכל הקשור למערכות בית חכם.

    התקדמו לדור הבא של בתים חכמים

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      בניית אתרים מתקדמים בניית אתרים מתקדמים
      × צרו קשר